Bieżąco

22 11 2009

Tych, którzy tu jeszcze od czasu do czasu zaglądają przepraszam – wiem, że z aktualizacjami bloga było ostatnimi czasy słabo.  Cóż, mam ostatnio wiele zajęć i sporo wyjazdów – dlatego blog został potraktowany po macoszemu. Ale za to niebawem o ile wszystko dobrze pójdzie, będziecie, na jednym z portali, mogli przeczytać wywiad ze mną – długi, wyczerpujący, prowadzony przez doświadczonego wywiadowcę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Poza tym, trochę też czytałem – między innymi Akwafortę, choć tutaj się mocno zawiodłem (może ze względu na mocno podkręcone oczekiwania, tyle pozytywnych opinii słyszałem). Wygląda na to, że będę musiał odpalić na blogu nowy cykl – książki przeszacowane, a Akwaforta będzie pierwszym kandydatem do omówienia.Notkę szczegółowo przedstawiającą moje żale powinienem spreparować mniej więcej w ciągu tygodnia.

Za to Wroniec nie zawodzi 🙂 , no może poza tym, ze przeczytałem go w trzy godziny. Ktoś wie, ile to w ogóle ma znaków? (bo mam wrażenie, że jesliby przyjąć kryterium ilości znaków, będzie to opowiadanie, nie powieść).

mg

 

 

 

 

Działania

Information

3 komentarze

29 11 2009
Tsiar

Ja wziąłem się za „Akwafortę” bez żadnych polecanek (za wyjątkiem tej jednej, że to UW, co jest rekomendacją samą w sobie) i było to jedna z najcudowniejszych literackich niespodzianek mojego życia.
Dlatego czekam na notkę, zaciekawiony cóż to w niej tak rozczarowało 😉

29 11 2009
maciejguzek

Notka będzie za kilka dni, zarobiony strasznie jestem, a rzecz wymaga dłuższego uzasadnienia. Z drugiej strony nie uważam książki Bishop za złą – raczej właśnie za „przeszacowaną” (dostałem mniej niż oczekiwałem, może nie trzeba było wcześniej czytać pełnych zachwytu recenzji)

29 11 2009
Tsiar

Ech, polska język trudna język, a poprawne używanie zaimków to w ogóle czarna magia – w „niej”, a więc oczywiście w „Akwaforcie”, a nie w nieistniejącej jeszcze notce.

Skomentuj

