Mashup dla wszystkich metali

7 11 2009

Tak, tak, wracamy do cyklu „mashup dla”  – a wracamy dlatego, że  znalazłem dwa znakomite mashupy, które udowadniają, że metal wciąż jeszcze żyje i ma się dobrze. Co prawda, aby brzmiał dobrze, musi się za niego zabrać fachowiec taki jak np. dj.schmolli no, ale jeśli już się zabierze, to klękajcie narody. Mamy zatem w pierwszej kolejności kawałek dla każdego prawdziwego metala legendarny: South of Heaven Slayera. Ale nie jest to South of Heaven, jakie znacie, oj, nie 🙂

a jako bonus daję jeszcze jeden utwór, może nie tak znany, ale też znakomity, zwłaszcza po przeróbce przez Sami Wiecie Jakiego D. Enjoy

Działania

Information

4 komentarze

8 11 2009
rusty_angel

To mi przypomniało o 6 epizodzie „Glee”, gdzie są dwa mashupy: dziewczyny vs faceci.

Mashup facetów: http://www.youtube.com/watch?v=Fz22SpU9RQc
Mashup dziewczyn: http://www.youtube.com/watch?v=Z1W4wJ1d_D0

Podejrzewam, że trochę nie twoje klimaty, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zamieścić.

P.S. Powiadomienia mailowe o nowych komentarzach nie działają.

8 11 2009
maciejguzek

Zabawne 🙂 jak większość mashupów zresztą
co masz na myśli, że nie działają powiadomienia? Tzn nie dostajesz powiadomień o moich odpowiedziach na komentarze?
pzdr
mg

9 11 2009
rusty_angel

Owszem, to właśnie miałam na myśli, pisząc o powiadomieniach. Teraz już przychodzą, od wczoraj od 13.00. Może obsuw był na łączach, a nie ze strony WordPressu.

Poza tym zaczęłam „Trzeci świat” i na razie mi się podoba, zwłaszcza formalnie, bo treściowo to jeszcze niewiele mogę powiedzieć w okolicach 80 strony.

22 11 2009
maciejguzek

No, to po przeczytaniu zachęcam do komentowania (nieoprzychlnych opinii nie będę cenzurował, obiecuję 🙂
Co do tych powiadomień – ja raczej z tym problemu nigdy nie miałem, może faktycznie jakiś obsuw na łączach

Skomentuj

